Som Formació online

FS L'atenció telefònica al servei del client

Inici

13

Desembre

2022

Final

20

Desembre

2022

Hores

10

235€
Inscripció

Objectius del curs

Comprendre l'experiència subjectiva, el funcionament humà, i el funcionament dels models principals en comunicació.Conèixer els meus punts forts i àrees de millora.Conèixer les eines bàsiques i com treballar els elements de forma més efectiva.Adquirir els coneixements i les habilitats que permetin donar un valor afegit a l'atenció al client mitjançant tècniques, per obtenir un major coneixement de les claus psicològiques que afavoreixen les relacions comercials i aprendre tècniques per potenciar el "Jo" comunicador.Saber com satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants.Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients. Millorar la capacitat competitiva i d'adaptació als mercats.


Dirigit a

Tota aquella persona que utilitzi el telèfon com una eina indispensable en les seves tasques diàries dins de l'empresa.


Contingut

1.- La Comunicació persuasiva des de la psicologia. Bases del neuromàrqueting

1.1. Components de la comunicació telefònica (el somriure, la veu, l'entonació, el ritme i el silenci)
1.2. Identificació de les necessitats del client. Com realitzar les preguntes oportunes i guanyar-se la confiança de l' interlocutor.
1.3. Sabeu escoltar? Conèixer com efectuar l'escolta activa. Test d'escolta activa.
1.4. Tractament del llenguatge, aspectes neurolingüístics.
1.5. Desdramatizar les situacions negatives i eines per combatre l'actitud negativa de l' interlocutor.
1.6. Classificacions del públic a tractar i tipus de trucades.

2.- Pautes per a una comunicació telefònica eficaç, enfocat a millorar la capacitat d'adaptació als canvis del mercat

2.1. Canvi de paradigmes en situacions difícils.
2.2. Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients.
2.3. Eines per satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants.
2.4. Identificació de necessitats actuals per a clients nous i per a clients potencials.


Perfil dels ponents

Col·laboradora habitual de la Cambra de Comerç de Barcelona amb àmplia experiència docent. 

Horari complet del curs: 13,15 i 20 de desembre de 2022 de 9:30 a 12:50h


Inici

13

Desembre

2022

Final

20

Desembre

2022

Hores

10

235 €

Bonificable

Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

937339832

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar