Inici
07
Març
2024
Final
06
Juny
2024
Hores
60
Diferenciar les característiques de l'entorn 2.0, la nova comunicació on-line i l'impacte de les xarxes socials i totes les possibilitats que ens ofereixen per projectar la imatge / marca a través del web social. També gestionar la imatge de la seva empresa.
Professionals, autònoms o empreses que volen donar notorietat a la seva empresa o marca en Internet i conèixer com gestionar de forma professional els seus perfils socials.
UD1. El protocol a l'empresa
UD2. Relacions públiques i Màrqueting
UD3. La figura del Community Manager
UD4. Xarxes socials i Web 2.0 (I)
UD5. Xarxes socials i Web 2.0 (II)
R. Tormo
Post Grau en Màrqueting Digital. LaSalle. Post Grau en Composició de Textos. Blaquerna. Llicenciat en Publicitat i RRPP Blanquerna. RAMON LLULL. Social Ads Accelerator Program by Patrick Wind
Inici
07
Març
2024
Final
06
Juny
2024
Hores
60
Seguir así, el curso se hace muy ameno y fácil de llevar, lo que facilita hacerlo aunque estudies o trabajes! Muchas gracias por toda la información compartida. S. Casanova
2019-05-03
Felicitar a la tutora por su predisposición. Su labor y amabilidad han proporcionado el acompañamiento necesario para desarrollar con éxito el curso. Los comentarios en las correcciones me han ayudado a sacar todo el provecho del curso ayudando a consolidar los contenidos adquiridos. J. Ferrer
2019-05-03
Estoy muy satisfecha de este curso. He aprendido mucho, la tutora me ha encantado, por su empatía y profesionalidad. El temario era justo lo que buscaba. Un 10 completo a todo. Muchas gracias.
2017-12-15
937339832