Som Formació online

Atenció al client i resolució de conflictes

Inici

01

Gener

2021

Final

31

Desembre

2021

Hores

20

100€

Objectius del curs

  • Traslladar tant a l'equip d'atenció a client com a la resta de personal que tingui contacte amb el client o usuari, les bones pràctiques aplicables a qualsevol organització en aquesta matèria.
  • Dotar de les eines necessàries per millorar el seu acompliment i tracte als clients i usuaris, així com el coneixement específics per a gestionar qualsevol incidència o conflicte que pugui produir-se.

Dirigit a

Tots els membres d'una organització que desitgin millorar els seus coneixements, habilitats, competències i aptituds relacionades amb l'orientació, atenció i tracte amb els clients i usuaris, en qualsevol de les seves modalitats.


Contingut

Bloc 1: Introducció a l'atenció a client

  • Mòdul 1: Principis i conceptes bàsics d'atenció a client

Bloc 2: Actitud positiva

  • Mòdul 2: Imatge personal, telefònica i escrita
  • Mòdul 3: Comunicació

Bloc 3: Identificació de necessitats

  • Mòdul 4: Atenció real i escolta activa
  • Mòdul 5: Necessitats bàsiques

Bloc 4: Ocupar-nos el client

  • Mòdul 6: Agilitat i professionalitat
  • Mòdul 7: Dir el correcte i destacar el servei
  • Mòdul 8: Gestió d'imprevistos

Bloc 5: Ocupar-nos el client

  • Mòdul 9: Gestió de queixes, reclamacions i conflictes
  • Mòdul 10: Feedback i comiat

Perfil dels ponents

Lucas Poch

Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria de el curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu de el curs, proposant - si cal - altres tasques addicionals per complementar la formació.


Inici

01

Gener

2021

Final

31

Desembre

2021

Hores

20

100 €
|

Tens algun dubte?

937339833

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Categories
Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: 937339833

Email: formacio@cambraterrassa.org