Terrassa, dimarts 15 de maig de 2018. Antoni Bellido (Terrassa, 1940) ha estat l’ànima mater d’una iniciativa empresarial d’èxit. Una visió innovadora i un model de gestió eficient han portat a la marca IMC Toys –dedicada al disseny, fabricació i comercialització de joguines- a consolidar la seva posició competitiva dins del seu sector a nivell internacional. A més a més d’una sòlida capacitat de lideratge i gestió per part del seu fundador i una aposta decidida d’inversió en innovació, les claus del procés de creixement i consolidació de l’empresa se centren també, segons Antoni Bellido, en el desenvolupament d’una capacitat especial de relacionar-se amb l’entorn per part de tot l’equip professional de l’empresa, que ha estat especialment cultivada des dels seus inicis. “Aquí és on rau la singularitat de l’empresa, el valor de les persones que des dels seus llocs de responsabilitat han cregut i creuen en el seu projecte empresarial i se l’han fet seu”. Un tarannà facilitador i flexible en el marc de les relacions comercials que ha contribuït a consolidar un dels valors més preuats per part del mercat, proveïdors i consumidors: la confiança en la seva marca.
Tornar937339832